- Garantie en retourneren
- Reparatie melden
- Klachten
- RMA Form
Op alle artikelen die wij leveren zit minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. In veel gevallen zelfs langer en voor sommige artikelen, zoals voor DMX-splitters van SRS, geldt levenslange garantie.
Klik hier voor informatie m.b.t. retourzendingen. Op diezelfde pagina vind je ook informatie over de wettelijke bedenktijd en de verschillen tussen de regels voor retourzendingen voor particuliere en zakelijke leveringen.
Wilt u een reparatie aanvragen, vul dan ons reparatieformulier in
- Betalen zakelijke klanten
- Betalen particulieren
Voor zakelijke klanten is het mogelijk om (achteraf) op factuur te betalen. Deze optie kunt u kiezen tijdens het afrekenen. Als u gebruikmaakt van achteraf betalen kan het zijn dat u bestelling niet direct wordt verwerkt omdat wij dan eerst een controle moeten uitvoeren. Wilt u er zeker van zijn dat u uw bestelling snel ontvangt, maak dan gebruik van Billink. Zo weet u zeker dat de bestelling snel word verwerkt en maakt u gebruik van een ruime betalingstermijn.
Voor alle betalingsopties klik hier.
- Veiligheid en privacy
- Verzending en levering
- Retourzendingen
- Algemene Voorwaarden B2C
- Algemene Voorwaarden B2B
Een bestelling annuleren is niet altijd mogelijk. Podiumtechniek B.V. is een B2B-onderneming en hiervoor gelden andere regels dan bij de verkoop aan particulieren. Een geplaatste bestelling is bindend. Alleen als het gaat om materialen die wij regelmatig verkopen, is retourneren - na overleg met onze verkoopafdeling - meestal geen probleem.
Particuliere klanten hebben 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de artikelen.
Daarna hebben particuliere klanten nog 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren mits het artikel niet speciaal op klantspecificaties is geproduceerd.
- Gemak voor zakelijke klanten
- Exclusieve A-merken
- Levering op klantspecificatie
- Voor 17:00 uur besteld volgende werkdag in huis*
- Al meer dan 12 jaar Podiumtechniek